snökaos

Kunde inte somna i natt, somnade väl vid 05.30-06.00 någon gång..hmmm, och jag som va helt slut igår efter jag var och badade med Anna och Pontus.. =P
Men jag somnade tillslut isf...men sen har jag sovit dåligt, legat och fryst, jag brukar ju lixom ha två täcken när jag sover, men min bror som här i natt så jag fick nöja mig med ett, får väl ta och höja vämen i sovrummet iat... =P

Och nu har det inte så jätte efterlängtade snöovädret anlänt oxå..varför har inte all snö kunat dela upp sig under dessa åren som vi har haft snöfria vintrar?? Utan allt ska komma på en och samma gång?? hmm konstigt tycker jag..haha..

Hoppas det försvinner lite snö tills imorgon, så det går bra att köra in till Borås imorgon bitti, jag kommer vara trött som jag är imorgon, då jag jobbar stägning idag och kommer väl inte somna innan 3-4 i natt ändå, och sen upp vid 8 och göra sig iordning och åka så man e där vid 10 tiden..suck..
Är lite smått nervör, jag kan ju inte ett skit om pensioner,, =S börjar ångra lite att jag sökte de jobbet..
men jag får väl skriva ner de jag fattar på ett papper ist för att läsa samma rad 500 ggr... =)

Ne, nu ska jag göra ugnspankaka och sminka mig lite ...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback