vilken dag..

Somnade sen och upp hyfsat tidigt, beror väl på hur man ser det.. =P

Kommer till jobbet, måste äta något innan jag börjar..
och när man väl är inne, jag då jäklar börjar det rulla, i både kassa och i DT:n..suck..
Sen fram till typ 2 halv 3 då slutar det, och blir ganska lugnt.. men vi har haft en man kort idag så det har vart en del att göra..men men, vi har överlevt.

Sitter och e på dåligt humör och jag vet inte varför..bara allmänt off..
Imorgon blir det jobba 13-19.30...yeeeee...eller inte..
Sen ledgi måndag och tisdag.. blir till att ta och stör städa lägenheten för det kan behövas..
måste damssuga upp alla löven som ligger i hallen..haha...

Och så vill jag utomlands...ta mig utomlands och bort från alla bekymmer, eller så ge mig ett nytt jobb, så jag kan bli bekymerslös..hehe.. och sen kunna åka utomlands..hihi... =)

Nä, nu ska man väl snart in och jobba igen..jobbar ju bara en timme till..göööt....
Stöda jävel och fylla upp så att skiföverlämningen blir bra..hihi..

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback