Barnvakt


Sitter hemma hos mammsen nu och e barnvakt åt min lillebror William..tur att han är självgående..
Han sitter inne i Tv-rummer och kollar barnkanalen..och jag sitter i det andra tvrummet och kollar internet och lyssnar på musik..
Lagade våfflor, mumsigt.

Men så när vi står där och lagar de säger han..
"Jag vet vem Amanda är kär i"
och jag bara jaha?, vem då?
"Eric Saade, du vet han som sjunger, ManBoy, Manboy"
Och jag bara Manboy you can call me manboy. och så står vi och rockar loss i köket jag och min 6 åriga lillebror..haha..

Sen när vi sitter och äter frågar jag om han tycker Eric Saade, och han bara Aaa
och sen löjlig som jag e, frågar jag "tycker du han e snygg eller?"
Och lite generat säger han aaaa..

Men jag fattar inte varför alla tycker han e så jäkla snygg, okej, han e ju inte ful precis, men så het e  han inte..
Det finns snyggare killar än han och hur gammal e han? 17? eller nått...LAMMKÖTT...haha..


Ja, då e det tisdag och jag börjar jobba på fredag igen...ska bli grymt skönt att få jobba igen efter att ha vart ledig i 10 dagar...


Ne nu ska jag roa mig lite med min dator..hihi..=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback