en givande helg

Då var det dags att blogga av sig lite.. =)

Jobbat i helgen, eller lördags, hmm, jobbade jag i fredags oxå tro???
Ne, jag var ledig då va? Jag kommer inte ihåg jag jobbar så jäkla mycket så jag inte äns kommer ihåg om jag jobbar eller inte...NÄ, jag var ju ledig i fredags, besiktade ju bilen och tvättade..hihi..

I Lördags var det Hotellet då, det stället man säger, "Dit ska jag aldrig mer gå" men så går det en månad och så hamnar man där ändå..haha..
Men det var kul faktiskt, det var tråkigt ibland då och då, men det gick över ganska fort igen.. =)
Men trevligt hade jag iaf...hihi...för ovanlighetens skull...yee..

Och nu ligger jag hemma i sängen och lillebror har flyttat in över 2 dagar, han har praktik på Hemmakväll som ligger ett stenkast ifrån där jag bor.

E lite halft rastlös och väldigt mycket kramsugen..men det finns inte så mycket att göra åt saken.. =(
Man får ligga och krama kudden i natt som vanligt, men jag överlever väl får vi hoppas... =)

Ne, nu ska jag hitta på något roligt att göra på datorn..

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback