galen helg..

Fan vilken helg alltså..helt underbar...

Nu märks det att våren börjar nälkas i husknutarna.. =)

I fredags, ja vad gjorde jag då? Sov länge, ungicks med Hanna, Anna och Julia.
Spelade lite Guitar Hero mycket trevligt.. =) Sen bar vi iväg en sväng in till svenljunga och hälsade på en
jobbkompis, blev bjuden på lite alkohol, dick var det bara jag som drack av oss 4, men det gick väl bra ändå=)
Sen åkte vi in till Borås och tog något varv där, sen tillbaka till svenljunga och gick på lite efterfest, det var roligt..

Igår lördag, var jag och Anna ute och redn en sväng hemma hos pappa, sen blev det en sväng till fast med Lisette, trevligt trevligt båda vändorna, sen blev det party, först i Hyssna, sen av någon anledning hamnade vi i Göteborg...haha,..fan vad kul det var, och ändå gjorde vi inget speciellt, var inne på några krogar och bara myste, eller festa gjorde vi väl..tur att jag hade druckit tillräckligt redan så jag slapp och köpa en massa, inte för att det hade gått ändå med tanke på att jag inte har några pengar..=P

Men idag mår man ju som man förtjärnar...börjar docl ordna upp sig nu lite smått..men jag svär på att jag var full när jag vaknade i morses,,urk..inte kul alls...men så e livet ibland och man har bara sig själv att skylla..haha..

Sitter just nu och väntar på att Hanna och Becka bus ska komma och hämta mig så ska jag och Hanna köra in och lämna Becka i Göteborg på centralen för hon ska på utbildning i Stockholm en vecka..kommer sakna dig snuttis...

Ja, nu har jag inte så mycket mer att skriva om..hihi..

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback