jobbig helg..

Jobbig helg...
Jobbade öppning efter min ledighet, gick bra, men lördag och söndag...oj oj oj..
Lördags jobbade jag 11-20, fyyyy vilken hemsk tid att jobba, och så hade vi svin mycket att göra..
Anna körde skiftet och hon skötte sig exenplariskt...Du är bäst Anna min.. =D
Spenderade lördafkvällen med mina flickor, Anna, Hanna och Julia...
Hyssna och kollade en fest som hade spårat ut totalt... Sen bar det av till ett ställe i Borås där vi träffade
en kompis och hans kompisar, sen till Äspered, och jag ville bara hem och sova eftersom det hade vart en jobbig dag... Somnade iaf halv 5 på morgonen...

Upp och började jobba 11 igen på söndagen, hade väl en del att göra igår oxå...
Var helt slut igår när jag kom hem..tog det lugnt isf...

Idag är jag ledig, har lämnat in min bil på verkstan oxå, blir inte färdig idag..men imorgon ska jag få hämta den hoppas jag iaf... =D


Men nu kommer snart pappa och hämtar mig...


puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback