Live från donken

Sitter just nu på jobbet och bloggar lite...
Väntar på att Anna och Hanna ska höra av sig så att jag kan åka hem till dom och mysa en liten stund
innan det blir att åka hem och gosa ner sig i min underbara sköna säng..hihi...

Inte hänt så jätte mycket idag, mest slöat.
Dock fixat mina bromsljus till bilen nu, var la på tiden kan man tycka då dom inte fungerat sen typ november..haha...

Imorgon ska jag till mormor och morfar och hälsa på lite, inte träffat dom på typ en månad.

Måste åka till mamma i helgen oxå och fixa bilderna på stefans begravning som jag lovat henne att jag ska göra.
Kanske kan göra det efter jag vart där. Vet ju dock inte vart mamma har dom bilderna..hmm..



Puss och kram... =)

Oj, nu fick jag ett mess om att dom var i driven..hihi...
Packa ihop datorn nu då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback