när ska jag få ordning på mitt liv??

När ska jag börja få ordning på min ekonomi egentligen??
Jag vill bara lägga mig ner på golvet och gråta, eller lägga mig i sängen och sova bort alla bekymmer.
Men det kan man ju inte riktigt göra...
Känns som om det bara kommer mer och mer räkningar för varje månad...

Och så var man ju tvungen att fixa bilen, men jag har turen att ha såna underbara morföräldrar som hjälpte mig att betala reperationen på den..

Sen får vi väl se hur det går med mina andra räkningar...
Om man ändå kunde ha ett heltidsjobb...då kunde man ju leva ett hyfsat bra liv, men det e ju så att jag klarar mig precis, eller knappt det..När ska jag få pengar över att unna mig något till mig själv?
Det kanske var för tidigt tt flytta hemmifrån?
Men jag kan ju inte bo hemma hela livet...suck.. Men nu har jag ju fått mer timmar nästa månag, men det spelar ju ingen roll, dom pengarna får jag ju inte innan i Maj ändå och jag behöver mina pengar NU..
Nä, nu blir det fan att ta tag i sitt liv och söka nytt jobb, för såhär orkar jag inte med att må varje månad...

Snart bär det av till jobbbet... jobbar med Jenny idag...ska bli kul...

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback