Överlycklig

OKej okej, jag ska börja blogga bättre... Tar allt för lång tid mellan varje inlägg...

Helgen har bestått av att jobba jobba och jobba lite till.. =P
Men imorgon och på onsdag är Natalie Johnsson ledig, och sen jobbar hon hela påsk...
Men jag ska inte klaga, mer pengar åt mig.,. =D

I lördags var det dags för det månliga festandet... nämligen Hotellet..
Jag hade taggat för det i några dagar, och eftersom lisette och dom var ute på fredagen och jag ville oxå gå ut, men jobbade på lördag så taggade jag till ännu mera.. =)
Förfest hemma hos mig, gick till hotellet utan några större förväntningar, för varje gång jag haft de har jag alltid haft tråkigt...Men i lördags hade jag skit kul..jag vet inte vad som var roligt utan jag bara lallade runt där och träffade massa folk och dansade..tiden bara flög iväg..mådde lite halft dåligt några minuter då Jenny böjde på X-cider, men smart som jag e när jag står och ska beställa alkoholen beställer jag självklart ett glas vatten oxå, man ska ju dricka varannan vatten ju.. haha..men efter en nypa frisk luft och ett glas vatten vad jag fitt for fight igen...jäkla tur det.. =)

Gårdagen bestod dock åt att göra så lite som möjligt, var grymt trött...
Och idag blir det jobba..

Haar vart och handlat med min underbara mormor och föder mig så att jag har mat i kylskåpet..

Och en sak till..mina räkningar kunde jag för en gång skull betalla och att jag fick pengar över,
ringde dock omarksbostad och frågade om det var okej att dela upp denna månadshyran på 4 månader och det gick jätte bra...känner mig SÅ lättad.. så jag förde till och med över 500 kr till mitt sparkonto..Så att jag har pengar över och kan spara så jag inte hamnar i denna skiten mer..HATAR det...
Men får ju bara mer och mer timmar varje månad.. Så nu hoppas jag att jag får ordning på mitt liv..thihi...


puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback