på resande fot...

Sitter hemma och lyssnar på lite goo softmusik..

Blev väckt tidigt idag, lillasyster skickade mess kl halv 8 då jag sov som goast..
Hon behövde sitt bankkkort nämligen, så vi bestämmde att jag skulle möta upp henne i skolan fem i halv 10.
Så jag gick la upp kvart över 9 och tar på mig och när jag e på bäg ut genom dörren ringer hon och säger att hon missade bussen till skolan så jag får la palla mig iväg till hyssna och sen missade hon ju självklart bussen in till Borås oxå, men det visste vi ju nästan redan att hon gjort. Så snäll som jag är körde jag henne in till Åhaga där dom skulle ha UF mässa.
Sen bar det av ut till mormor och morfar där jag blev bjuden på middag...köttsoppa,,mumsigt gott var det, så fick jag med mig lite hem oxå.. =)

Ska snart iväg till mamma och fixa lite bilder som mormor vill ha utbännt på CD skiva.
Sen blir det en lugn kväll, funderar på att gå och lägga mig tidigt idag..fast det vet jag ju redan nu hur det kommer att gå..haha...

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback