tiden går så sakta när man väntar på något...

Usch vad tiden går sakta när man sitter och väntar på att tiden ska gå en aning fortare.. =P
Låg i sängen och drog mig så längre jag vågade ligga och dra mig, =P
Var tvungen att duscha innan jag började jobba kännde jag.
Sen sminka sig lite så man inte såg ut som en zombi och nu väntar jag på att åka jobba..
Åker väl om 5 min, blir laga.
Jobbar sen till 20, jäkla skit tid e det..hela dagen blir ju förstörd för en sån tid..suck...

Nu är det iaf bara 2 dagar kvar, sen är jag eldig i 10 dagar, kan ju dock hända att jag får hoppa in och jobba..hoppas hoppas, jag kommer ju klättra på väggarna här hemma annars.

En gång för typ 2 år sedan när jag sagt upp mig från mitt jobb pågund av ett annat jobb, men så cp chefen på de nya så jag fick tillbaka mitt på de gamla, så var jag ledig typ en månad och jag höll på att DÖ... Jag hade så tråkigt att jag städade i skåpen hemma där vi hade våra mat lådor och städade skafferiet,, och detta gott folk är inte likt mig, jag HATAR att städa. även om det kanske e bra att göra det ibland med jämna mellan rum..hehe..

Ne, nu ska jag begemig..

ha en härligt dag ute i solen. =D

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback