Varför får jag aldrig sova??

Hur kommer det sig att varje gång man råkar få ha en sovmorgon för en gångs skull är det alltid
någon som ringer och väcker än??
Först jobbet, sen anna min, och sist pappa.
jaja, väl när man somnat om så ringer det på dörren, och jag får sällan besök så första tanken var att nu är
domdär Jehovas här igen, men icke då, det var Anna..hihi..
Trevlig överaskning.. =D
Bjöd självklart in henne, sen åkte vi hem till hennes lägenhet och hämtade lite saker och åkte hem till hennes nya och satte upp lite gardiner, åkte sedan till jobbet, och sen var det jobbet 16-19.30

Bar av till Julia efter jobbet, skulle kolla på Lats dance, men det e ju så himmla tråkigt så vi satt och lirade
gitare hero ist, mycket roligare =D

Men nu måste jag faktiskt sova, upp och jobba kl 11 imorgon till 20, vilken hemsk tid att jobba.. =(
Men jag överlever väl hoppas jag..hihi..

Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback